.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوي هلال احمر مازندران انجام شد؛
توزيع مواد غذايي در مناطق سيل زده غرب مازندران

مديرعامل جمعيت هلال احمراستان گفت؛درپي بارش باران شديد در شهرهاي غرب مازندران تيم هاي امدادي جمعيت هلال احمر استان مازندران بلافاصله براي كمك به آسيب ديدگان اين حادثه به مناطق مزبور اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمرمازندران «مهدي ولي پور» افزود: بارش باران در مناطقي از شهرستانهاي چالوس در محدوده مرزن آباد، نوشهر منطقه كجور، نور منطقه بلده، تنكابن، كلاردشت و همچنين در منطقه لاريجان آمل منجر به آبگرفتگي معابر، منازل و اماكن تجاري شده كه تيمهاي امدادي جمعيت هلال احمراستان در اسرع وقت براي كمك به متاثرين از اين حادثه به مناطق آسيب ديده اعزام شدند.

وي تصريح كرد: 14 تيم امداد كوهستان،امدادسيلاب و امداد جاده متشكل از 50 امدادگر و نجاتگر  با بكارگيري 5دستگاه آمبولانس و 8دستگاه خودروي پشتيباني امدادي دراين عمليات مشاركت داشتند.

ولي پور گفت: تخليه آب از منازل ساكنان متاثر از سيلاب و اسکان اضطراری  6 نفر دربلده نور،توزيع 11760 قرص نان ، 1944 بطری آب معدنی و 1716 عدد کنسروماهی و توزيع 100تخته پتو از جمله اقدامات انجام شده در اين عمليات بوده است.

* اعزام بالگرد امدادي جمعيت هلال احمر مازندران به مناطق سيل زده غرب استان

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران همچنين  از اعزام بالگرد امدادي اين جمعيت براي مشاركت در عمليات امداد رساني به آسيب ديدگان از سيلاب غرب استان خبرداد.

ولي پور افزود:در پي جاري شدن سيلاب در مناطقي از غرب استان و مسدود شدن محورهاي مواصلاتي به ويژه در ارتفاعات و مناطق روستايي و كوهستاني ،بالگرد امدادي جمعيت هلال احمر استان مازندران به منظور تسهيل در امدادرساني و كمك به آسيب ديدگان سيلاب از ساري به مقصد نواحي خسارت ديده غرب استان به پرواز درآمد.

به گفته ولي پور  محموله اين بالگرد متشكل از مواد غذايي و ساير اقلام مورد نياز آسيب ديدگان منطقه مي باشد.وي با تاكيد بر استمرار حضور تيمهاي امدادي جمعيت هلال احمراستان در منطقه تصريح كرد: تا هر زمان كه نياز باشد عمليات امداد و نجات ادامه خواهد داشت و همه نيروها و عوامل امدادي نيز در منطقه حضور خواهند داشت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.